onsdag 8. mai 2024

Aprilliv

Månaden starta med raud løper, fotovegg og veldig mange skikkelig fine folk! Eg ville rett og slett ikkje gå heim igjen etterpå! Meir, meir!

Med visshet om at vårt gode teaterbygg skal rehabliterast, måtte eg sjå nesten like mykje på bygget som på scena. Det viste seg å vere eit godt val, då det som var på scena var så flatt at eg valgte - for første gong i livet - å gå derifrå etter ein halvtime.
Forsøksvis tvangsavslapping midt på dagen med tvilsomt resultat. Her burde eg ha bytta ut flyting i kar med vannsklier og høg musikk for å spegle enerdinivået mitt. Men fint og roleg på bilete i alle fall.
Vi bur rett ved eit enormt byggeprosjekt, og det er nye løysningar på vegane våre kvar veke. I april kunne eg late som om eg jogga i New York da eg måtte bruke denne sikkerhetsventilen.
Tennis - fleire gongar i veka! 
Og sykle til jobb-sesongen er i gong. Framleis er morgonturane til byn før kl.06:00 de beste, og i april er det også mogleg å få med seg soloppgang på vegen. Så vakkert!
Påskeliljer frå eigen hage, og pus frå Fyllingsdalen. Det kan ikkje bli så mykje betre enn dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...