torsdag 20. juni 2013

Hei hå kor det går!

Oppussingsplaner for hausten - måle alle dørene i huse kvite. Enn så lenge er de meir dekorative med teikningar på.
I går rakk vi både middag og bading hos grandtante i Fyllingsdalen, handle inn dorullholder, knaggar, hyller og handklehengarar OG jobbmøte på kvelden - på nokre få timar. Phuu! Eg var heime rundt kl.22.00, og er framleis imponert over mengden arbeid som skjer på badet vårt. I dag kjem rørleggar, så når vi er heime i 18-tida i kveld har vi mellom anna fått nytt blandebatteri på kjøkkenet; i tillegg til nye rør i heile huset! I dag skal vi på Sommarfest i barnehagen, og eg har gjort naudsynte valg med tanke på mat til festen. Trur det blir bra; bilete kjem seinare :) Etter festivitas, pølser, is og kaker, må eg pakke til tre av oss som skal ut på tur i morgon før eg skal på sats å prøve trene MEST fordi eg må ha meg ein dusj.
I morgon tar vi båt. Denne har storebror teikna. Spørs om den båten vi skal ta i morgon er like fin!
Travle dager - men alt neste veke roer det seg ned (utanom på badet da:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...