lørdag 22. juni 2013

Mammmahumor

I følgje Dagfinn Lyngbø er i "Stereo" så er det pappahumor å seie ting som "Dette var ein flat og spanande pakke. Eg trur det ligger ein ball inni". Da er det kanskje mammahumor å leggje nye sommarklær på middagsfatene og seie at "middagen er servert"?
Det var i alle fall veldig populært. Nye sokkar på begge to (som har vokst frå de tynne bomulssokkane frå i fjord), shorts og Spiderman-skjorte til storebror og caps til lillesøster. Mannen fikk nye sokkar - og sjølv kjøpte eg meg nye sokkar og ein sommartopp. Beste middagen på lenge:)
Angry Birds sokkar til storebror - midt i blinken!



3 kommentarer:

  1. Heisan! Du har vunnet noe inne i bloggen min;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg er ute i samme ærend som Pia. Du har vunnet en vare fra Eplabutikken min!:o) Send meg en e-post på ellen@slaraffenliv.no, så avtaler vi hvordan vi gjør det. Ha en fin mandag!:o)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...