torsdag 4. juli 2013

And the winner is...

Storebror kutter ventetid ved å putte skoene mine fulle av småstein.

ME!!!!!

I dag kom det ei svært hyggleg melding i inboxen min - eg har vunnet ein konkurranse!! Eg svarte på ein spørjeundersøkelse frå Vi i Villa, og no har eg altså vunne ein varmedetektor fra Black & DeckerJ

Ikkje noko eg vanlegvis har gått rundt og hatt lyst på, men absolutt i kategorien "kjekt-å-ha". Også er eg sikker på at mannen kjem til å digge den. Heldige meg! Mannen på sin side vann ei falske vin på vinlotteriet i dag. Og størst av alt - han har fått tilbod om ny jobb etter at han for to veker sidan vart sagt opp frå den jobben han har no - HURRA! I dag skal vi feire! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...