torsdag 1. august 2013

Gåve til lillesøster

Sidan lillesøster vart tre år medan vi var på ferie hadde vi spart det "skikkelige" bursdagsgåva til vi kom heim igjen. Av storebror fikk ho nokre ponniar på bursdagen sin. I tillegg har ho nokon som eg hadde da eg var lita, og ho fikk også nokre da vi feira ho søndagen før vi reiste på ferie. Frå meg og pappa fikk ho eit ponnislott som eg fann på Toys r' us. Det er laga i skikkelig tre, og er solid og stødig.
Lillesøster vart veldig glad for det, og har brukt det til både ponniar, bamsar og andre figurer - heilt flott!
Skikkelig rosa - veldig fint synas eg - og perfekt for ei lita jente! De flotte ponniane på biletet under fikk ho av farmor. Det er nesten så ein skulle ønske at ein var tre år igjen (men ho er grei og lar meg låne altså:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...