tirsdag 15. april 2014

Todagersveke!

Vi har jobba desse to dagane i påska, og eg nyter stille kontor (og fråværsmelding som svar på ALLE mailane eg sender ut - ikkje akkurat nyting der;)), vegar utan rushtrafikk og det faktum at det er iskaldt ute; så derfor kan ein like gjerne vere på jobb. Ungane har brukt vinterdressar i bhg i dag: brr!!

Men når veka kun har to dagar må dei utnyttast maksimalt! Gjøre ferdig alle arbeidsoppgåver, og trene! I kveld er det alt vekas andre trening, eg har kun to veker igjen av sats-medlemskapet mitt og det skal utnyttast. Alt må inn måndag og tysdag; for i morgon reiser vi på påskeferie!

I dag har vi middagsbesøk også, og vi må pakke til ferien. Ingen tid å miste - her må eg hive meg rundt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...