mandag 19. mai 2014

Heimelaga økologisk tomatsaus

Annankvar veke får eg levert ei kasse med økologiske frukt og grønsaker på jobben. Det er Finnegården på Voss som køyrer til Bergen og leverer, og på jobben min er det fire som "abonnerar" på varer derfrå. Eg elsker tomater, men når eg får ein kilo tomater i kassen min - som ikkje er spraya og derfor rotnar fortare enn de ein får i butikken - må noko gjørast.
Ein kan jo berre snope tomater da, men det blir litt kjedelig. Til og med for meg!
Derfor - hakk og hakk - her skal det lagast økologisk tomatsaus! Eg surra de opphakka tomatene i ei kjele med olivenolje, eit par fedd kvitlauk og ymse krydderier som eg likar.
Eg lot det stå ganske lenge på omnen. Kanskje rundt ein time slik at smakane fikk satt seg skikkelig (og medan vi lagde og åt middag - så heilt ærleg? Eg gløymte at eg laga saus. Det gjør sikkert ingenting).
Etterpå ser det absolutt ikkje friskt og godt ut, men det smakte deilig! Etter at det var kjølt ned fryste eg det slik at vi har det klart neste gong vi lagar pizza. I'm loving it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...