tirsdag 24. juni 2014

Ei mil!

I går runda eg mila - faktisk 10.14 km. Langt? Ja. Slitsomt? Njaaa, i oppoverbakkane var det slitsomt. Det er mykje opp og ned på den ruta eg valgte i går. Men ein kjem inn i ein tralt der beina går av seg sjølv og tankane flyr. Da eg var på kurs i jobbeteknikk sist veke fikk eg tilbakemelding "eg har ingenting å utsette på deg" - men eg tenkte likevel på teknikken i går slik at det vart gjort skikkelig. I dag har eg litt gangsperre i lår og leggar - det er vel ikkje mindre enn ein kan forvente.

I ettermiddag har vi ingen planer, og det er bra! Stillaset som har stått oppe i nesten 7 veker vart tatt ned i går, så i ettermiddag skal vi kose vekk rusk og rask etter taklegging, skifting av kledning og ikkje minst skraping og maling av alle yttervegger i tre. Eg gler meg til å få det ryddigare og koslegare rundt huset!

Vaske og rydde! Er det ingen jobb til ungane lagar vi jobb. Skum og vatn er alltid populært!
I går fikk eg tilsendt spray i posten gjennom Liken'Share:


Den tok eg med meg på jobb i dag og prøvde den ut etter mange timar foran dataskjermen. Den er luktfri, og kjennes ut som ein lett dusj. Sommarregn eller som når ein er i nærleiken av ein stor foss. Kaldt og ganske så deilig! Eg var redd at huda ville kjennas tørr etterpå, men det gjør den absolutt ikkje. Ein god erstatning for ein kopp kaffe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...