søndag 22. juni 2014

Ormhilleren

2.pinsedag køyrte vi til Øygarden for å grille og fiske krabber! Vi hadde laga eigne krabbefiskestenger av gamle ripsbuskepinner, tau og klesklype som vi hadde med oss. Eg har ikkje fiska krabbe før, når vi var barn løfta vi berre på steinane i vannkanten og plukka de opp. Eg har kun sett at folk har fiska krabbe ein gong før, og da var det ingen som beit på for å si det slik.
Gjennomsiktige krabbebøtter kjøpte vi på austlandet i fjor sommar.
Her fiskar storebror krabbe med den nye krabbestanga. Til agn brukte vi knust skjell.
Og sjå her! De beit seg på! Igjen og igjen! Vi kunne løfte de opp og putte de i bøtta utan at de slapp! Nokon kom løpande bort i det samme vi la agnet ned - heilt utruleg! Desse Øygardenkrabbane er noko for seg sjølv!
Det vart godt fult i bøttene, så vi måtte fordele litt. Vi fikk også fanga reker med håven!
Vi var saman med nokre venner, og grilla pølser som vi åt saman med salat, potetsalat og humus! Nam; skikkelig sommarmat!
Etter maten gjekk vi ut til svabergene som var på samme område der vi fikk prøve fiskestengene de hadde med seg til ungane. Kjempegøy å fiske på ekte (det synas i alle fall eg!), men krabbefiske gav absolutt meir fangst! Vi må tilbake hit - utan tvil!

2 kommentarer:

  1. For en herlig plass! Husker godt vi fiska krabbe i fjøra, fant skjel på steinane og brukte de som agn. Det er veldig kjekt og jeg skal jammen ta med meg A i fjøra i sommer og fiske krabbe:)

    SvarSlett
  2. At noko så enkelt kan vere så gøy! :D

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...