fredag 12. september 2014

Fredag!

Jippi, det er fredag og helgeglede! Ekstra kjekt er det jo at

1. det skal vere fint vær heile helga
2. alle er friske
3. ingen skal jogge halvmaraton

Litt mindre kjekt er det kanskje at underteiknande skal jobbe heile laudag, men det må til om det skal bli lang juleferie i år. Dessutan har mann og barn store planar i hagen, så eg jobbing hadde det fort blitt uansett.
I dag skal storebror på besøk til ein kamerat. Han er glad i å FÅ besøk, guten vår, men litt mindre glad i å reise på besøk. Vi er glade for at han innimellom vil det og heiar han avgårde. Eg hadde tenkt å ha treningsfri denne veka, men no har det kribla i beina mine i to dagar - eg vil ut på tur! - så eg vurderer sterkt ein joggetur i ettermiddagssola. Kjenner eg gler meg alt!
Håper du også har ein fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...