onsdag 26. november 2014

Gode barnebøker

Eg er så glad kvar gong vi leser nye bøker til ungane! Lets face it - de elsker å lese de samme bøkene igjen og igjen, så det er tipp topp stemning hos meg og mannen når vi får overtalt de til å lese noko nytt! Og særleg er vi glade i lengre bøker med fleire kapittel.


«Den utrolige historien om den kjempestore pæra» av Jakob Martin Strid er oversatt til norsk av Erlend Loe. Denne kjøpte vi på Mammutsalg utan at vi hadde høyrt om den før - og digga den frå side ein! Morsom, spanande og med kjempefine teikningar! Begge våre to likar denne boka, og det er stort sett ein av de som har denne som sin kveldslesebok da vi leser eit kapittel (to for storebror) kvar kveld. Akkurat no er det storebror som leser den.

Ein av mine yndlingsbøker (av yndlingsforfatter) da eg var barn er "Charlie og sjokoladefabrikken" av Roald Dahl. Dette meiner eg at er ein av de bøkene eg las først da eg hadde lært meg å lese, og eg VEIT at dette er ein av de bøkene eg har lest heile av på ein dag da eg var barn. Elsker den! Og filmen med Johnny Depp frå 2005! Eg klarte å overtale storebror om at dette var ei god bok som vi berre måtte lese! Den har ikkje så mange bileter, men det gjorde ingenting! Vi las den på ei veke, og storebror ville lese etter middag, før kveldsmat og helst fleire kapittel på kvelden! Denne boka er fantastisk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...