mandag 12. januar 2015

Første gong x4

Da sist veke var ein forholdsvis roleg start på kvardagane er vi denne veka tilbake i full mundur! Og underteiknande smeller til med FIRE "dette har eg aldri gjort før så det er eg sikkert god til".

1. Eg svarer på eit portrettintervju denne veka. Du veit - av typen "Kva ser du fram til?" Dette viste seg å vere vanskeligare enn eg hadde trudd. Korleis vil eg framstille meg sjølv? "Kva gjør du på fritida?" Jo, der kan eg jo svare både tørker rumper, lager mat, vasker klær, strikker, danser etter Let it go; og alt ville ha vore sant. Men når ein har eit par linjer må ein gjøre eit utvalg. Og korleis vil eg da at ukjente mennesker skal oppfatte meg? Og sidan dette er i jobbsamanheng; korleis vere profesjonell og personleg på ein gong?

Derfor sendte eg svarene mine til han som kjenner meg best: mannen. Han svarte at Ja det stemmer det, eg kjenner deg igjen. Det er virker kanskje litt skrytete på det spørsmålet om fritid, men det stemmer jo so la det stå J

Eg var forsåvidt enig om fritidsspørsmålet og tok vekk ein del treningspunkter. Da vart det godkjent hos han, og eg sendte det vidare til sjefen for denne spalta. Han skreiv Det er helt perfekt.

Her er første gong eg viser på TV. Om du kjenner meg så ser du meg :)
Godt nok.

2. Eg skal holde powerpoint-presentasjon for ei gruppe på rundt 200 denne veka. Å snakke foran store (og krevande) forsamlingar har eg gjort fleire gongar, men eg har faktisk ALDRI holdt pp-presentasjon før! Og (haha) det er DET som stressar meg mest. Eg prøver å ikkje tenkje for mykje på dette sidan eg heilt ærleg trur det ville ha gått utover nattesøvnen min.

Tekniske utfordringar altså. Om det ikkje virkar får eg berre gje de hurtiglinken til nettsidene eg vil ha de innpå. Kort og presist.

3. Etter presentasjonen min skal eg rett på svømming. Eg skal denne veka starte på crawlingkurs for voksne. Eg har ein konkret grunn, men eg ønskjer også å lære meg noko nytt! Eg kan svømme, men crawl kan eg rett og slett ikkje (sjølv om eg av og til trur eg får det til). GØY!

4. For første gong har eg blitt telefonintervjua av ei stor avis som stilte kritiske spørsmål der eg måtte 1)passe meg for kva eg sa og korleis eg sa det, og 2)vere heilt tydleg på kva informasjon som er unntatt offentlighet. Journalisten har jo lov å spørre, men eg må vite kva loven seier. Phuu, eg trur det gjekk bra. No gjenstår det berre å lese det på trykk.

- og der var veka i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...