lørdag 3. januar 2015

Starbucks

Da eg budde i USA på begynnelsen av 2000-talet var Starbucks det hottaste av det hotte! Eg var ikkje så veldig glad i kaffe da, men lukta og atmosfæren på Starbucks var grunn god nok til å vere der! Min største Starbucksopplevelse hadde eg i Kina, i Shanghai, akkurat for 9 år sidan i desse dager.
Gingerbread Latte på mor. Hot chocolate and cream på ungane.
Eg og mannen hadde akkurat begynt på jorda rundt-reisa vår og var i Kina. Vi var kalde, trøtte og forvirra da vi tilfeldigvis gjekk inn på eit kjøpesenter og såg noko som vi kjente igjen! Kaffeen var skikkelig dyr (der også!), men var verdt kvart eit yen!
Mocca på far.
No har vi to Starbucks i Bergen, og i desember var vi på koserunde der for andre gong. Det er framleis kjempekosleg og skikkelig søtt og godt. Men det er ein dyr fornøyelse, så vi trenger ikkje å gå så ofte.


1 kommentar:

  1. Først må jeg få ønske deg og dine et godt nytt år, håper dere har hatt fine jule- og nyttårsdager:)

    Jeg har vært innom en Starbucks bare en gang, og det var på Gardermoen for to år siden. Utrolig god kaffe, men veldig dyr som du sier. Skulle likevel ønske at vi hadde en litt nærmere her, slik at det gikk an å ta en tur når man skal unne seg noe ekstra.

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...