fredag 10. april 2015

Skøytetur

De siste åra har kommunen satt opp ei kunstisbane på Laksevåg. Denne låg før i sentrum, så eg prøvde den (på vanlege sko, men dog) da, men har ikkje rota meg til å prøve den medan den ligger i Laksevågparken.
Men her ein fin ettermiddag satte vi oss i bilen og køyrte dit. Storebror har arva skøyter frå nokon på jobben til mannen og har vore på Iskanten to gongar med skulen og øvd seg. Han likar å gå på skøyter, men seier at det er litt vanskelig og at isen er hard å dette på! Kunstisen er ikkje fult så hard, det opplevast nesten som å gå på skøyter på isopor. Det tar nok litt tid å bli vandt med - ein glir ikkje like lett som på is.
Lillesøster har ikkje skøyter, så ho gjekk litt med meg for å hjelpe meg :) Mine skøyter er frå ein gong på 90-talet, ei julegåve ein gong, men føttene mine har ikkje vokst sidan da så de er heilt supre framleis. Trenger kanskje litt sliping ;)
Her er vi i full mundur. Det var kun eg og storebror som gjekk på skøyter. Mannen har også skøyter, men ville ikkje prøve de sidan de også var uslipte. Oh well - det var veldig gøyt - og vi skal absolutt ta oss ein tur på Iskanten. Der kan de slipe skøytene våre, og lillesøster kan leige eit par så alle får prøve.
Medan vi først var der spaserte vi litt rundt i området. Her er lokalmuseet saman med den nye elva som de nett har henta fram igjen, veldig fint!

Det gamle kommunehuset på Laksevåg frå då Laksevåg var ein eigen kommune. Ein finfin bydel i stor utvikling; det er spanande å sjå korleis byen forandrar seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...