torsdag 10. september 2015

Hes date

Storebror og mannen har hatt kvar sin runde med forskjølelse av typen som setter seg på stemmebandet slik at de har hatt hese og fine stemmer i fleire dager. Det beste har vist seg å vere is, da får de stemma tilbake litt. Heldigvis har de vore i god form, men det har hørtes ganske ille ut!
Stjålen te frå Alexandra Hotell :) Også fint for sår hals
Eg har kjent at det har tjukna seg litt til i hals og nase her også, men håper immunforsvaret tar knekken på dette før det blir verre! I dag skal eg og mannen på date og sjå "Bølgen"! Han er drit redd for ras, eg er drit redd for vatn - dette blir bra! :) Først skal vi hente de nye spisebordstolane våre, og eg gler meg til å endelig ta "ferdig"-bileter av kjøkkenet og vise fram!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...