mandag 30. mai 2016

Kongen!

På 17.mai venta vi spent på at kongen skulle komme på TV. Det er unektleg fasinerande at vi har konge og dronning og prinsesser og prinsar sånn heilt på EKTE, så da var det stas å vite at de snart skulle komme. Det var ein litt småsur morgon, så eg klamra meg til eit lite halmstrå og sa med all entusiasme eg klarte å oppdrive "La oss sjå om kongen har komt i Oslo"! Eg gjekk inn i stua og slo på TV, og la fort merke til at lillesøster ikkje var med meg inn. Er du sur og er igjen på kjøkkenet? Storebror var på plass. På TV sa de at kongen skulle komme om 30 minutter, og da sa eg til storebror "ok, da lar vi TV'en stå på. De viser sikkert snart noko frå Bergen. Kor er eigentlig lillesøster?"
Teikemuren - ikkje langt unna Oslo
Tilbake på kjøkkenet kom ho tuslande inn gjennom døra vi har der som går ut i hagen.

"Kor har du vore?"
"Eg var i Oslo. Men kongen var ikkje der"
Her må du kanskje ha litt inside information før hjartet svulmar. Oslo er den øverste delen av hagen vår. Der står trampolina og jobbilen til mannen. Det er storebror som kalte den delen av eigendommen for Oslo da han var 2 år og vi flytta hit. Stakkars lille, smarte og gode lillesøster trudde altså at kongen skulle komme dit. Det var så rart også - for ho var liksom ikkje lei seg. Ho berre konstaterte at han ikkje var der. Det stemte jo det - han skulle komme om 30 minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...