mandag 16. mai 2016

Val av hus


Fruktpause med venner
Vi opplever at begge ungane ofte vel å vere på besøk framfor å ha besøk heime. Det trenger absolutt ikkje å vere ein grunn for at det er slik, men eg har gjort meg nokon tankar. For storebror sin del handlar det nok mest om speling. Nettbrett, nintendo, playstation etc. Hos andre får han og kameraten lov å spele (etter det han forteller heime) ubegrensa. Hos oss må han spørre, og svaret er oftast nei "no har du venner på besøk. Leik saman." Samtidig ser vi at speling er ein måte å vere saman og leike på det også - men vi begrensar det kraftig.
For lillesøster er det også tilgang på skjerm som opplevast som fint. Hos vennane hennes spelar de lite, men de ser gjerne på teikneseriar. Det synas ho er stas. Hos oss får de kun lov å sjå barneTV på NRK3 kl.18-18:35.

Ein annan ting er mat. Begge to få nesten alltid mat når de er på besøk. Eller snop. Altså is, chips, smågodt, brus - eit eller anna. Hos oss får de mat når det er måltider, thats it. Og kun litt snop på laurdagar. (haha, for eit regime!)

Det verkar som om det er meir slinger i reglane i de andre husa. Det er heilt i orden for oss. Ein følger reglane som er i det huset ein er i. Men eg lurer på om kanskje desse tingene er grunnen til at ungane våre og til dels vennane deires synas det er best å vere i de andre husa. Det er jo kjekkast å vere der ein får lov å gjøre som ein vil, ikkje sant? Det er eg heilt inneforstått med. Samtidig betyr det at vi ofte har huset tomt for unger. Ingenting i vegen med det heller :)

1 kommentar:

  1. høres ut som dere er like rigide som oss;) (men ærlig talt: heia oss, vil jeg si!)
    så plutselig innom den gamle bloggen min etter laaaaang tid, og kom over deg - høres ut som om livet er godt! si ifra hvis du trenger en lunsjkakao i byen en dag:)
    hanne fra exphilgamledager

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...