onsdag 31. august 2016

Kjøkkenheisen

Da eg studerte teatervitskap på universitetet i Bergen hadde eg ei liste over skodespel eg berre MÅTTE lese! Lista var i hovudet mitt og vart berre lengre og lengre ettersom eg las teaterhistorie. På denne lista stod Harold Pinter sin absurde "Kjøkkenheisen" frå 1960. Eg likte den så godt i tekstversjon - og i kveld skal eg for første gong sjå den "live" på DNS sin publikumsprøve! Det gledast!
Scenografi frå "Direktøren for det hele"
I undervisninga såg vi fleire klipp frå forskjellige oppsettingar av stykket, så eg har alt mange bileter i hovudet, noko som gjør kvelden ekstra spanande. Fallhøgden er stor da - og skodespelarane som har fått rollene er ikkje favorittane mine. Men eg HÅPER  det slår meg av stolen! I sin tid var dette stykket eit eg drøymde om å sette opp på studentteateret Immaturus. Dette eller "Seks skuespillere søker eg forfatter" av Luigi Pirandello. Håper forresten det snart blir satt opp ein stad nær meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...