tirsdag 2. august 2016

Kræsjstart

Huff i år var det fælt å begynne med kvardagen igjen! Til tross for ein roleg morgon i går endte dagen opp med meir minuspoeng enn pluss. Morgonen i dag vart ikkje så bra - så da humra eg gjenkjennande da eg las denne på instagram medan jobbPC'en starta.
Being an adult is mostly:
being exhausted, wishing
you hadn't made any fucking
plans, and trying to figure
out how the fuck
you hurt your back.

Hahaha; denne satte alt på spissen og eigentlig bagatelliserte det. Eg trur vi trenger meir ferie! Eller helg. Snart er det helg :)

2 kommentarer:

  1. Kjenner litt på det samme, altså. Savner treåringen som er i barnehagen! Men det er litt trøst i at det virker som han synes det var fint å komme tilbake dit :)

    SvarSlett
  2. Hehe! For ungane er det nok meir "endelig kan eg leike med vennane mine igjen!" Heldigvis :)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...