lørdag 3. september 2016

Løp som en jente

Denne boka er av mange rekna som "boka du berre MÅ lese" når det gjeld jogging. Enten du er ein som joggar eller du kanskje tru at du kan bli ein - eller ikkje bli ein. Dette er liksom boka for deg!

Det er ei rask bok om Alexandra Heminsley si reise frå utrent til marathonløper. Det er alltid interessant å lese om andre mennesker sitt liv og tankar på denne måten. Men eg hadde nok større forhåpningar etter å ha lest veldig gode anmeldelser av boka.
Eg sitter igjen med inntrykket av at om du er utrent og godt overvektig er denne boka gull verdt, for ho kjem med mange gode tips til denne gruppa. Ho skriver mellom anna masse om valg av rett treningsbh, fordi det var noko som hadde stor betydning for ho. For meg er dette heilt uinteressant, men eg ser at for andre er det viktig informasjon. I slutten av boka har ho sider med "ting du aldri har turt å spørre ein maratonløper om" - og den var riktig så morsom!
Fin å lese i etter joggetur. I sola :)
Det finnes fleire "må lese"-bøker i denne kategorien, så eg får leite vidare etter den perfekte treningsboka! :) Eg var nok ikkje i målgruppa for denne. Men god underhodning - og kjapt lest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...