fredag 2. september 2016

S for slange

Da eg begynte på skulen hugser eg da vi begynte med bokstaven A. Det var den første bokstaven i alfabetet, så den begynte vi med. Heile alfabetet hang over tavla og eg hugser eg såg at det var ein lang veg å gå før Å.
I dag begynner de med "i". Det var sist veke. Denne veka har lillesøster jobba med "s". De ser på Øisteins Blyant, og ho var så stolt da ho kom heim med denne feiandes flotte slangen! Eg er så imponert av alt de gjør iløpet av ei veke! De har med seg ein liten ting med bokstaven i seg. Sist veke hadde ho med seg ein iglo i tre med pingviner inni. I går hadde ho med seg Juliusbamsen sin.
De har ikkje fått leselekse enda, og det er kanskje ikkje så rart sidan de i teorien kun kan to bokstavar. Lillesøster leser nesten betre enn storebror. Ikkje det at han er dårleg, men ho har blitt så veldig god sidan ho setter seg til med bøker og leser. Eg lurer på om det er litt "game on", for de siste vekene har også storebror begynt å lese på eige initiativ. Han leser kaptein Supertruse-bøkene til bamsane sine i senga. Kjempeflott synas eg! Les les les! I for iglo. S for slange. L for leseglede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...