tirsdag 21. februar 2017

Bananbrød

Eg er ein sucker for bananer i bakst, men innimellom opplever eg at eg er den einaste. Som facebook-reklame fikk eg link til Coop sitt litt sunnare bananbrød. Det hørtes jo så deilig ut, og nesten litt sunt - også hadde eg akkurat 2 godt modne bananer på kjøkkenbenken, så eg gjekk i gang!
Da det var middag og ungane kom heim sa de alt nedi kjellaren "hva er det som lukter så godt?". Jo, det var bananKAKE sa eg, og bad lillesøster om å dele opp. Og for første gang altså, så likte alle bananbrødet! Eg meiner det smakte like godt som alle de andre gongane eg har laga med liknande oppskrifter, men denne tok kaka altså - og den vart spist opp av fleire enn meg! Suksess!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...