fredag 15. desember 2017

20 (52) fjelltoppar i 2017

Da vi snakka om nyttårsforsett for i år, var vi innom 20 fjelltoppar på veg mot konklusjonen som vart 20 familieaktiviteter. De 20 familieaktivitetane har vi nådd for fleire månader siden, så det målet var nok ikkje noko utfordring. Men eg ville likevel prøve meg på de 20 fjelltoppane i 2017 sidan eg går litt fleire fjellturar enn familien. Og slik gjekk det!
Dette fjellet. 27 ganger.

1.janauar: Løvstakken
4.januar: Lyderhorn
9.februar: Lyderhorn
26.februar: Bildøyfjellet
4.mars: Sandvksfjellet og vidare bort til Fløyen
7.mars: Lyderhorn
19.mars: Lyderhorn
22.mars: Fløyen
17.april: Ulriken
25.april: Lyderhorn
30.april: Lyderhorn
04.april: Lyderhorn
06.mai: Ulriken
08.mai: Lyderhorn
15.mai: Lyderhorn
22.mai: Lyderhorn
23.mai: Lyderhorn
28.mai: Fløyen, Rundemanen og Sandviksfjellet (3-fjellsturen 2017) Da eg var på Rundemanen var målet nådd - 20 fjelltoppar! Sakte begynte eg å sette meg eit litt meir hårete mål og fjellturane fortsatte. No ville eg klare 52 fjell.
31.mai: Lyderhorn
10.juni: Lyderhorn
12.juni: Ulriken over Vidden til Rundemanen og vidare ned til Fløyen
På veg ned frå Lyderhorn medan tåka letta.
21.juni: Lyderhorn
28.juni: Stoltzekleiven med joggetur via Sandviksfjellet og Fløyen
03.juli: Lyderhorn
05.juli: Fløyen
25.juli: Lyderhorn
26.juli: Stoltzekleiven og vidare til Fløyen via Sandviksfjellet
1.august: Lyderhorn
3.august: Ørnafjellet og Lyderhorn

Etterkvart vart eg flink å ta pause på toppen. Her lunt bak ein stein på Lyderhorn i august.

9.august: Lyderhorn
12.august: Lyderhorn
13.august: Lyderhorn
16.august: Lyderhorn
22.august: Lyderhorn
24.august: Lyderhorn
29.august: Lyderhorn
16.september: Lyderhorn
27.september: Stoltzekleiven
1.oktober: Stoltzekleiven og vidare til Fløyen
8.oktober: Stangelifjellet og Storsåta
5.november: Lyderhorn
26.november: Løvstakken

Lenge håpte eg at vi kunne gå opp på Gullfjellet, det høgaste fjellet i Bergen kommune, som det siste fjellet. Gullfjellet er 987 moh. Det vart for vanskelig å få tid til med forsvinnande lite dagslys. Siste fjellet vart derfor det samme som det første, Løvstakken. Det var fakkeltog og fyrverkeri den dagen; så det var absolutt eit verdig fjell nummer 52!

Med 27 turar opp på Lyderhorn skal det seiast at eg innimellom var ganske lei det fjellet. Men det er nær heime, det er ganske raskt å gå opp, og det er ganske høgt - så da vart det litt mange turar opp dit.

Vinnarmånaden var august med 10 fjellturar. Mai kom på andre plass med 9 turar. Mange turar var saman med mann og barn eller venner, men eg vil tru at rundt halvparten vart gått aleine.

Tilsaman har eg gått opp 17 804 meter! Til samanlikning er Mount Everest 8848 moh og Mont Blanc 4810 moh. Høgdemeterene er jo, nja, absolutt ikkje gode nok som forskningsresultater. De turane eg gjekk fleire fjell har eg berre rekna med det høgaste. Så det stemmer ikkje heilt, men nokon lunde. To turar opp Mount Everest altså - hahaha :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...