onsdag 17. april 2013

Hauststorm!

I går kveld knaka det i husveggen heile kvelden. Like greit for oss sidan trampolina alt trilla ned og kræsja i veggen til naboen alt på søndag. No er den kilt fast mellom huset vårt og muren opp til hagen. Der står den godt medan været herjar.

Det er så lenge sidan det har regna i Bergen at lillesøster vart levert utan støvler i barnehagen i dag (de vi hadde heime var i str.22 - og de nye joggeskoene hennes er str.25!). Sjølv har eg kjøpt med ny og fin regnkåpe i helga - så bring it on! Eller - bli gjerne ferdig sånn på førmiddagen. Eg skal på møte i kveld og har bestemt meg for å sykle dit. Dette er eit møte med mennesker som eg gjerne vil at skal gjøre ein heil del jobb for meg slik at eg kan gjøre min jobb - da er det sikkert ok at eg ikkje ser ut som ein drukna katt (eller ein friskus?).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...