onsdag 10. april 2013

Huset du elsket

Eg er så glad i huset vårt! Da eg gjekk inn i det for første gong på visning vinteren 2009 kjente eg meg heime alt i yttergangen. Huset er på ein måte vennleg :)
Vi har ein stor veranda som gjer at på sommarstid har vi dobbelt så stor stue. Dette ser eg når eg sitter på ein tørr liten stol (vi har ikkje fått ut verandamøblane enda) og leser bok i solskinnet. Vi er utruleg heldige som har ein så usjenert veranda i eit så tett befolka område. Flaggstanga er vår, og bak den skogkledde haugen ser vi toppen av Lyderhorn - det flottaste av Bergen sine 7 fjell (sånn subjektivt sett:)).
Denne boka las eg i påska. Kort nok til at eg rakk å lese den på få dagar (bibliotekbøker må helst vere korte sidan eg må rekkje å lese de ut før innleveringsfristen), men stemningsfull og fin.

Vi synes tomta er for stor (1.5 mål) til at vi klarer å gjøre den til noko anna enn ei naturtomt, og vi skulle ønske vi hadde eit soverom til - eit gjesterom/kontor. Også er huset vårt ein del av ein tomannsbolig. Men den store tomta gjør at ungane har masse leikeplass på sommaren og fleire akebakkar om vinteren. Og vi har tre rom i kjellaren som vi kan pusse opp til å bli noko anna enn bod/vaskerom/verkstad. Og naboane høyrer vi ingenting til. I år har vi alt putta ein del pengar i huset fpr å gjøre det sikkert (brann- og snart radontiltak), og vi skal pusse opp badet etter sommaren. Boligprisane i Bergen blir høgare og høgare - og vår bydel er den som er mest populær - og vår boligtype den som blir solgt først. Det er nok leiligheter; no vil folk ha rekkjehus eller tomannsboliger med plass. Vi tenkjer at vi ikkje kjem til å bu her de neste 20 åra, men kanskje vi kjem til å gjøre det likevel? Eller kjem vi til å selgje, og kjøpe einebolig med mindre hage og eit soverom til?

Uansett - enn så lenge er vi veldig lykklege der vi er! Og meir lykklege blir vi om nokon månader når de store ripsbuskene våre bugner av modne rips - mmm :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...