fredag 12. april 2013

Søskenbarn

Lillesøster synes det var så stas å møte den lille fetteren sin igjen sist helg! "Jeg vil kose babyen!" Ho ville sittje og holde, stryke, susse og berre vere god. Og det var rasandes festleg at han ville putte alt i munnen "Hon spisar den!" (Alt er "hon" - altså bergensk for "ho")
Det er herleg med baby! Samtidig er det herleg å vere ferdig med babytida. Sjølv om det er halvanna år sidan vi hadde vokenetter utan sjukdom er eg framleis glad kvar morgon eg vokner og har sove i eitt.

I helga skal mine foreldre komme til byn for i morgon skal eg og mannen i bryllaup. Vi snakker kaker, dansing i timesvis og HOTELLOVERNATTING! Eg har kjøpt nye sko som i følge den unge dama på skobutikken var flotte å danse i - her skal det rockast!

Ha ei god helg du også :)

1 kommentar:

  1. Regner med du har utnyttet tiden på dansegulvet og på hotell!!! Det er jo rett og slett husmor luksus:-)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...