fredag 16. mai 2014

Innlevering og sommerfugler i magen

I dag leverer mannen inn hovedprosjektet - avsluttinga på 3-års etterutdanning! 185 sider er skrive og printa ut! Den siste månaden har han jobba intensivt med oppgåva, saman med de tre andre som han har vore på gruppe med. Det står respekt av klare å gjennomføre tre år med tøff skulegong i kombinasjon med 100% jobb, to barn, kone, katt, hus, halvanna mål tomt, garasje og stasjonsvogn! Eg er kjempestolt og veldig imponert!

No gjenstår det mogleg eksamen, samt eit foredrag de skal holde for klassen som del av hovedprosjektet. Alt dette kjem etter ferien vår, og eksamen kanskje alt måndagen - ein dag etter at vi er komt heim - så han pakker med seg skulebøker i tilfelle han blir trekt opp.

Kva skal han bruke all den ekstra tida til? Kva skal eg gjøre no som eg har blitt vandt med å sjefe over fjernkontrollen?




Uansett vokna vi med store smil i dag - i morgon flyr vi til sørlige strøk! Vi gleder oss så vi nesten spreller oppetter veggane! I går pakka vi, og vaska hus. I dag skal vi levere Puste til kattevakten vår i Fyllingsdalen, få på plass de siste tingene også håper eg at eg får meg ein joggetur. I morgon - Mallorca!

1 kommentar:

  1. God tur! Og en liten applaus til deg også, du har nok også bidratt litt ekstra disse 3 årene. Gratulerer til dere begge.

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...