torsdag 15. mai 2014

(u)tett i pappen

Dette takskifteprosjektet vårt går ikkje så raskt som eg hadde håpa. No skal det vere sagt at eg helst skulle ønske at ting vart gjennomført med ein gong, og helst i går, men eg blir likevel utolmodig. Eg har vore utolmodig i rundt to veker. Mannen vart utolmodig i går. Og når HAN blir utolmodig - da blir eg litt redd og sint, for da er det krise altså!

Men no håpar vi at takmannen har rive det gamle taket iløpet av dagen. Han valgte ein knalldag by the way. For første gong på vekesvis regna det skikkelig! Og blåser!

Vi bruker ettermiddagen på å vaske hus og begynne pakkinga. Om to dager er vi på Mallorca. Å hildranne du!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...