onsdag 7. januar 2015

Neglelakkalender

Eg og mannen har de siste åra laga adventskalendere til kvarandre der vi har hatt gåver annankvar dag. Han får mykje forskjellig øl og snop, og eg har fått kremar, neglefiler og småstæsj. I 2014 slo han til med neglelakkalender til meg! Da fikk eg opne noko kvar dag - noko som var stas! Lillesøster var litt skuffa på mine vegne "men i morgon trur eg du får noko anna eg neglelakk!" No har eg i alle fall nok neglelakk til de neste åra!

Ciate-merket har eg ikkje prøvd før, men det er ein veldig god lakk som held lenge! Ungane liker den også, og særleg det faktum at eg no har nok lakkar til at ein kan ha ulike fargar på alle finger og alle tær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...