onsdag 18. mai 2016

Jentefestmeny


Fredag 13.mai var det duka for jentefest i hus tomt for mann og barn! Dette var litt av ein organisering for å få til - også når det gjaldt mat! Langhelg og to veldig ulike "arrangement" i hus krevde mykje forarbeid! På torsdag gjorde eg klart de rettane som kunne stå ein dag - kun to ting; panna cotta og potetsalat.
Klare til gjestane - med blåbærcoulis på toppen!
Resten måtte vere friskt, så dette lagde eg på fredag før gjestane kom. Focaccia, bacondadler, sitrussalat med mozzarella, avokadomajones, aioli og eggerøre. Ellers serverte eg druer, jordbær, salte kjeks, mamma sin heimerøyka laks (mmm!) og sjølvsagt rosa champis, vin og øl.
Vi hadde ein kjempeflott kveld!! Eg hadde quiz om meg sjølv og vi spelte Ryktet går. Ikkje før klokka 05:30 gjekk de siste gjestane heimover! Så seint har eg nok ikkje vore voken sidan eg var russ!! Fy søren kor flotte damer eg kjenner!! Mammaer er kanskje litt ekstra uthungra på sosial kontakt utan at ungane er med, for så gøy hadde fleire av oss rett og slett ikkje hatt på aldri så lenge! Da eg møtte mennene til nokon av de i toget i går skjønte eg at eg ikkje var den einaste som hadde tatt meg heilt ut! :)
Mann og barn var meir slitne enn meg da de kom heim på laurdagskvelden. Da var det fint å kunne servere litt tapas light til kveldsmat!
Øltid etter leggetid - godt sommarøl!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...