torsdag 19. mai 2016

Lær å tenkje!

I dag bytter eg ut traktekaffe på jobb med take away og dag ein av eit todagers kurs som skal lære oss ein måte å tenkje på. Gje oss nokre briller. Eller ein hatt.

Eg håpar at eg lærer noko. Men mest av alt ser eg fram til to dagar saman med den utvida kollegagruppa eg er så heldig å vere ein del av! Og anna kaffe. Og fancy lunch. Det blir ikkje betre!

Så gjenstår det å se da. Om eg biter på tenkemetoden. Det er ein teknikk som vi kan bruke for å finne ut kva som er grunnlaget for valgene folk gjør - og korleis vi kan bruke den kunnskapen til å nå ut til målgruppene med tilboda våre. Eg er litt usikker på om det er så enkelt. Men eg er spent! Og open!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...