fredag 16. september 2016

Boblande glede

Herlege september! Bonussommar rett og slett! For første gong i år fant vi fram såpeboblene! Eg satte boksen med såpebobler og ymse blåsetyper i vindauget ved verandaen i vår, men månadane gjekk og det vart ikkje brukt. Eg lurte på om de hadde vokst frå det, noko som var dumt i og med at eg kjøpte ein treliter med såpeboble i fjor.
Men heldigvis hadde de ikkje det (kvifor skal de det eigentlig? Eg har jo ikkje vokst frå det enda). I alle fall ikkje lillesøster. I sommar har de vore så opptatt med venner og uteleik at eg trur det kan vere litt av grunnen til at bobler har blitt nedprioritert. I går sa vi "nei" til venner, og etter eit kvarter med sutring frå lillesøster var ho klar for bobletid.
Akkurat da stakk mannen av gårde for å vere speiderleiarmentor for ei nyoppstarta speidergruppe, og da vart storebror med (og på vegen sjå sitt snitt til å stikke til ein kamerat istadenfor). Vi to jentene kosa oss i sola på verandaen og bobla over heile dalen! Herleg dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...