onsdag 14. september 2016

Piken på toget

Butikken eg handlar lunch i ved jobben skulle flytte og da var det flyttesalg på det meste "slik at vi slipper å flytte med oss alt". Mellom stearinlys og matvarer låg det ei bok for slikk og ingenting, så den raska eg med meg.
Te i kopp - la oss lese!
Etter å ha lest mange bøker det siste halve året var det godt å lese ei krimbok igjen - det har eg ikkje gjort sidan påske. Historien er både rotete og kompeks, så det er vanskelig å gje eit godt bilete av den på kort plass. Det tar tid før eg forstod kva som foregjekk, kva veg boka bevegde seg.
Boka las eg medan eg var heime med omgangssjuk lillesøster. Ho var "tørrlagt", men slapp - så ho låg i sofaen med film på TV og eg satt ute i sola og las saman med Puste. Derfor las eg boka på to dagar. Den fungerte fint som ei intens bok! Eg forstod ikkje korleis det kom til å gå; den var spanande heile vegen ut.
Også te da. I "Verdens søteste lillesøster"-koppen min som lillesøster no har bestemt at er sin. Jaja, det gjelder vel begge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...