tirsdag 6. september 2016

Spiring om hausten

I fjor kjøpte eg eit spiresett som eg rakk å bruke ein gong før den vart oppbevart i eit kjøkkenskap heilt oppe ved taket også gløymde eg det. Men medan eg leita etter noko fant eg det igjen!
Ligger i blaut
Saman med spireglasset kjøpte eg tre ulike spirer som eg kunne prøve ut. Denne gongen ville eg prøve kløverspirer!
It's alive!
Det er ein fin prosess å spire på kjøkkenbenken. Den skal eigentlig stå i eit skap, men vi har ingen tomme skap i min høgde som den kan stå i. Det fungerte fint at den stod ute. Medan det spirer (eller heilt til det vart tomt for min del) skal det skyllast to gonger dagleg. Det går mengder med vatn!
Fordi eg bur i Bergen skulle ein tru at det var ingen problem for meg å la vatnet stå og renne, men det er det altså. Det føles som sløsing. Men det må til. Igjen  og igjen.
Etter 3-4 dagar begynte vi å spise de; eg og mannen. Det smaker litt beisk, så ungane takka for seg. Vi åt det til middag og på brødskiva som her. Dette var siste bunte med spirer - så det var nesten planter.
Effektivt og veldig gøyt! Og ikkje minst - superdupersunt! Vi snakker vitaminer, mineraler, fiber og proteiner - rett frå kjøkkenbenken! Køyr på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...