mandag 12. september 2016

To i hus og sykling til jobb

I helga har eg og Puste vore heime i tosomhet medan mann og barn var vekkreist. Kva gjør vi heime aleine ei heil helg?
Puste finner seg ei skuff å ligge i. Ellers ligger ho i kroken mellom badet og soverommet vårt. Etter litt mykje sommarvær og utetid må ho øve seg på å bli kosete igjen. Det har vi øvd på. På natta har eg hatt ho ute. INGENTING skulle avbryte søvnen min!
Eg har rydda og vaska huset, kasta to banankasser og ein svart bossekk med gamle leiker og crap som eg fant på ungane sine rom. På lillesøster sitt rom har eg satt opp ei bokhylle og tatt vekk nokre gamle oppbevaringshyller slik at ho har meir plass til bøker og lego - og mindre plass til alle småting som ho samlar i esker rundtomkring (eg har kasta masse!). Eg har også revet teikningar frå 2012 ned frå veggane. Da ser rommene så mykje meir ryddige ut med ein gong!
Har du kasta noko sa du? Ingenting av mitt håpar eg.
Eg har sett fem filmar og laga album frå sommarferien. Eg har vore showgirl med dans og song i 70-årsdag og laga kaffe til 150 mennesker i fire timar før og etterpå.

I dag satt eg på sykkelsetet kl.07:20 og sykla til jobb sidan mann og barn og BIL kjem heim seinare i dag. Det var 12 grader og perfekt sykkeltemperatur! Morgonsol og ein del vind. Litt kjipt å måtte gire ned på flatmark fordi motvinden nesten gjorde at eg måtte stoppe opp; men heldigvis er det mange svingar - så det gjekk snart over. Eg blir veldig svett av å sykle; det er 9,2 km ein veg og 288 høgdemeter. Derfor har eg sekk på ryggen med klær, våtservietter og deo; også syklar eg med treningstøy. Etter 18 km på sykkelsetet i dag er eg i alle fall ferdigtrent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...