tirsdag 20. november 2018

Oslo

I dag skulle eg eigentlig vore i Oslo, men forandring i planane gjør til at eg likevel er heime i Berge, Det er eigentlig heilt ok - det har vore nok reising i haust.
Favorittaugeblikk på veg til Oslo ein morgonkvist er når vi kjem over skylaget som innimellom ligger over vestlandet og opp til sola. Nokon gongar er dette det einaste eg ser av sola på nokon veker. Deilig! Morgonkaffe i sola, langt over Noregs land - det er fantastisk!
Bileta er frå tur tidlegare i haust der eg hadde lagt inn tid til å gjøre noko meir enn å berre jobbe. Eg spaserte langs strandpromenaden med fin utsikt mot Operaen. Enda har eg ikkje sett noko der - det vil eg gjøre noko med!
Nokon månader før Nasjonalmuseet stenger i de gamle lokalene sine rakk eg å oppleve utstillingane de har der. Det var heilt fullt av folk og masse flott å sjå på! Harald Sohlberg sin kunst i første etasje var absolutt verdt å sjå!


Ein liten kopp kaffe i svinnande haustlys like ved slottet. Litt lunk i lufta og lave søndagsskuldre.
På plakaten i Bergen denne veka er det business som vanleg og ein tur på DNS for å sjå "Arv og miljø". Den er eg spent på! Og på laurdag er det berre ein månad til julafta!! Det gledes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...