lørdag 31. august 2013

Heimelaga sportsbar

Denne oppskrifta har eg hatt liggande i oppskriftspermen min lenge. Den kjem frå eit type InShape, Iform-blad og er perfekt som rask påfyll av energi på lange turar (som Bergen Fjord Tour) og høge fjell. Eg og fleire av kollegaene mine som fikk smake synes de var veldig gode, og mannen har alt bestilt de til neste fjelltur eg drar han med på. Finn fram ingrediensane og smell ihop- dette går fort!
Ingredienser:
3 dl frukostblanding (eg brukte God Dag Blåbær)
6 ts sukker
1 egg
1 eggekvite
6 ss peanøttsmør
30 gr kokesjokolade

Sett ovnen på 160 grader. Ha frukostblanding, peanøttsmør og sukker i ein bolle. Tilsett egget og eggekviten. Hakk sjokoladen i biter og hell i røra. Rør fort og godt. Lag så store barer som du vil ha og legg de på bakepapir på steikeplata. Steik i 20-25 minutter. Eg steikte de i 25 minutter, eg synes det var litt ok at de holdt formen sin.

Nam, nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...