onsdag 2. oktober 2013

Dorullkroner

Dilla - eit knallbra inspirasjonsblad!
Sidan vi nok har eit større hobbybudsjett enn de fleste andre småbarnsfamilier er det alltid stas med det ein kan lage heime med ting ein alt har liggande. I går viste eg bileter av dorullkunst, i dag av dorullkroner. Ideen fann eg i bladet Dilla, og det var http://kikkis-planet.blogspot.no/ som er den smarte kvinna bak. Slike ideer digger vi!

Vi delte to doriller i to slik at begge ungane fikk lage to kvar. De beste dorullhylsterne er Lambi sine, de er harde og solide - og og derfor veldig eigna til å male på.


Når vi lager "skikkelige" prosjekter lar eg ungane bruke skikkelig hobbymaling. De små beholdarane har eg fått i ein eller anna pakke ein gong, men ein kan også kjøpe liknande på ymse hobbybutikker. Det går fint ann å vaske de etterpå slik at ein kan bruke de igjen og igjen. For å unngå for mykje gris lar eg de få kun 2-3 fargar kvar. Denne gongen valgte storebror blå og gul (og da ville lillesøster også ha det)- som fort vart til ulike grader av grønt.
Tørketid.




Dagen etterpå klistra de på masse klistermerker, også FERDIG! De er så fine! Vi pynter med de i vindaugskarmen og i bokhylla. Den med lilla spisser er foresten min, eg ville lage noko eg også:)

Sidan eg klarte å sparke forkjølelsessymtomene på dør i går er det trening igjen i dag. Kl.17:00 skal storebror og mannen på fotballtrening medan eg og lillesøster tar vekeshandlinga. I går begynte vi å male taket i hallen vår, så kl.18:00 skal vi male strøk 2, og 19:30 er det CyclingIntervalPulse på Sats. Ingen slinger i valsen!

Eg skjønnar godt kvifor enkelte meinar at eg hadde passa godt inn i militæret....

...og ja... enkelte innkluderar ektemannen min.....

2 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy at dere har laget kroner! Kjempefine ble de!!

    SvarSlett
  2. Takk for knallbra tips! Dette kjem vi til å gjøre fleire gongar!

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...