tirsdag 1. oktober 2013

Pre-forskjøla og til dels hårete

Dorullkunst på kjøkkenbordet
I heile september har eg klart å unngå å bli sjuk. Dette er ein stor sak - ALLE på jobb har vore heime med feber, vond hals og bomull mellom øyrene, utanom meg. I dag er det 1.oktober, og eg vokna med vond hals og rennande nase - i tillegg til evna til å svette berre eg løfter ei arm. Men show must go on, i alle fall før eg evt får feber. Derfor håpar eg at Fribol Hoste/Hals-lakrisdrops som eg får tilsendt av LikenShare er i posten alt i morgon.
Riktig så artig med gøye klistermerker! Dorullkunst er undervurdert :)
Det er vist ikkje berre helsa som forfaller desse dager. I går tok eg meg heilt ut på trening, men spensthopp, armhevingar, sprellemannfakter og ikkje minst utfall. Eg tok så grådig i på utfall nummer 48 at eg smelte høgre kne nedi gulvet, noko som resulterte i blåmerke som eg da eg kom heim igjen ville vise til mannen.

"Sjå, eg har blått kne!"
Mannen kaster eit blikk på kneet mitt.
"Ja, du har hår på kneet."
"Hår? Nei! BLÅ! Eller vent no litt - ja litt hår også ja."

På tide å finne fram barberhøvelen igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...