tirsdag 6. juni 2017

Sms-korrespondanse

Storebror fikk ny mobil til bursdagen, og først no har eg komt på at eg måtte tømme den gamle for informasjon før vi leverer den inn. Det var stor underholdning å lese sms-korrespondanse mellom to 8-åringer; og eg kan ikkje slette den tråden før eg har foreviga den!
Venn: Gris
Venn: Lol det runde bor i Oslo
Venn: Svar
Storebror: Hei jeg er i arena3 snart i arena4
Venn: Det er bra men jeg er i arena8

Storebror: Hei vil du overnatte hos meg fra fredag til lørdag?
Venn: Ja jeg kan
Venn: Va skal jeg ha?
Storebror: Hei du trenger tolletveske og iped.
Venn: Det er bra
Storebror: Hei og koti kommer du til oss?
Storebror: SVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Venn: Jeg går no
Venn: Det er bra

Venn: Tre meldinger med kun ulike bilder og teikn
Storebror: Hei og Unnskyld for at jeg ikke har svart på meldingene dine.
Venn: Takk

Dette er god litteratur! Eg skjønner lite, men eg skjønner at de snakker samme språk!
Bilder frå kveldstur på Lyderhorn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...